Vraag

gratis rekening

• 19 mei 2020
  • 11 reacties
  • 844 Bekeken

Beste,

Ik heb een betalende rekening bij BNP Fortis. Kan ik deze omzetten naar een gratis rekening met behoud van mijn rekeningnummer?

Vriendelijke groeten,

Silvia Gepts

11 reacties

Hey @Silvia Gepts ,

Dit is inderdaad mogelijk! Je kan bij BNP Paribas Fortis vragen dat ze jouw rekening omzetten naar een Hello-rekening. Je zal nieuwe kaarten krijgen, maar je rekeningnummer blijft hetzelfde.

Groetjes,

Lieze

Badge

Hey @Silvia Gepts ,

Dit is inderdaad mogelijk! Je kan bij BNP Paribas Fortis vragen dat ze jouw rekening omzetten naar een Hello-rekening. Je zal nieuwe kaarten krijgen, maar je rekeningnummer blijft hetzelfde.

Groetjes,

Lieze

Beste,

Ik heb dit gevraagd aan mijn BNPPF Agentschap (Diepenbeek) en zij beweren dat alles via jullie moet geregeld worden. Wie heeft nu gelijk??? 

Hey @WimH ,

Dit dient te gebeuren via het Easy Banking Centre.

Je kan hen bereiken door aan te melden in je app en te kiezen voor “Contacteer ons” en “Bel ons”.

Groetjes,

Lieze

Badge

Bedankt. Mijn BNPPF agentschap vertelde me dat dit kon via de Hello bank app. Gewoon inloggen met je BNPPF kaartnr en klantnrs en dan kiezen voor omvormen bestaande rekening. Getest met rekening van mijn echtgenote, dat werkt ( Toch via Android, op Apple IOS tablet geraakte ik niet voorbij de laatste stap...) Toch nog een paar vragen:

ik heb nu een foto op mijn debet kaart. Kan dat dan ook voor mijn nieuwe Hello Bank debetkaart? En ik vind geen mogelijkheid om ItsMe te gebruiken ipv de Digipass lezer, is dat voorzien voor later of heb ik er gewoon overgekeken?

Badge

Ondertussen gevonden dat Itsme via de webtoepassing moet worden geëactiveerd, is ook gelukt...

Badge

Hoelang duurt het vooraleer je de nieuwe kaart krijgt?

Vriendelijke groeten,

Hey @WimH ,

Mijn excuses voor het laattijdige antwoord.

Je kaart zou ongeveer een week na de conversie moeten aankomen.

Heb je deze ondertussen al?

Groetjes,

Lieze

Badge

Toch bedankt.Kaart van mijn echtgenote is de dag na mijn bericht aangekomen, die van mij nog niet, maar mijn rekening is nog maar pas omgezet...

Hey @WimH ,

Dan raad ik je aan nog even af te wachten.

Hopelijk komt de kaart snel aan!

Groetjes,

Lieze

Badge

gisteren mijn kaart ook ontvangen

Super dat je je kaart hebt ontvangen, @WimH !

Groetjes,

Lieze

Reageer